biuro@fhsaks.pl  +48 570 220 710+48 58 682 20 87+48 58 683 28 49
  Rejestracja     Logowanie

Reklamacje

  • Po zalogowaniu się do systemu, w sekcji górnej proszę wybrać REKLAMACJE i dodać zgłoszenie reklamacyjne po wybraniu dokumentu i towaru, którego problem dotyczy.
  • Zgłoszenie reklamacji można również przesłać drogą mailową na adres reklamacje@fhsaks.pl z dołączonym zdjęciem i informacją co jest zepsute. Pracownik działu reklamacji skontaktuje się z Państwem co do dalszej procedury postępowania z sytuacją.

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki (np. rozerwanej, dziurawej itp.) koniecznie trzeba spisać z kurierem który ją dostarczył protokół szkody. Należy to zrobić nawet jeśli nie mamy pewności, czy zawartość paczki jest kompletna i w nienaruszonym stanie. Spisanie i posiadnie dowodu protokołu szkody może okazać się konieczne w celu uzyskania oszkodowania finansowego od firmy kurierskiej w przypadku gdy po sprawdzeniu zawartości uszkodzonej paczki okaże się, że brakuje w niej zamówionych towarów.

Nasze paczki i przesyłki zawsze zabezpieczamy przed manipulacją w transporcie naszą charakterystyczną taśmą z nadrukiem w kolorach granatowym/czerwonym/białym. Jeśli przesyłka zabezpieczona została z zewnątrz inaczej niż w.w. taśmą, to należy w obecności kuriera spisać protokół szkody, a w nim zaznaczyć niewłaściwe zabezpieczenie taśmą, folią itp.