W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki (np. rozerwanej, dziurawej itp.) koniecznie trzeba spisać z kurierem który ją dostarczył protokół szkody. Należy to zrobić nawet jeśli nie mamy pewności, czy zawartość paczki jest kompletna i w nienaruszonym stanie. Spisanie i posiadnie dowodu protokołu szkody może okazać się konieczne w celu uzyskania oszkodowania finansowego od firmy kurierskiej w przypadku gdy po sprawdzeniu zawartości uszkodzonej paczki okaże się, że brakuje w niej zamówionych towarów.
Uszkodzony w przesyłce towar, a kurier już odjechał?
W związku z faktem, że mamy w takiej sytuacji bardzo krótki czas na zgłoszenie uszkodzonego towaru w firmie GLS w celu uzyskania odszkodowania, wszelkie uszkodzenia otrzymanych przesyłką towarów należy zgłaszać do naszego działu reklamacji (reklamacje@fhsaks.pl) do 3 dni roboczych. Po przekroczeniu tego terminu ewentualne roszczenia w tym zakresie nie będą mogły zostać uznane.
Nasze paczki i przesyłki zawsze zabezpieczamy przed manipulacją w transporcie naszą charakterystyczną taśmą z nadrukiem w kolorach granatowym/czerwonym/białym. Jeśli przesyłka zabezpieczona została z zewnątrz inaczej niż w.w. taśmą, to należy w obecności kuriera spisać protokół szkody, a w nim zaznaczyć niewłaściwe zabezpieczenie taśmą, folią itp.